Hejsvejs!

Nu skall jag snart möta upp K, vi skall in till stan för att shoppa upp lite ansiktsprodukter och huppare.. Visserligen såg jag henne redan en stund efter skolan när jag som vanligt följde henne hem och hon sedan följde mig hem med Bea, men man kan ju inte få tillräkligt av henne(?) haha! PÅ morgonen var det alldeles omöjligt att komma in på datorn eftersom hela huset praktiskt taget var fullt med en massa skumma gubbar som skulle byta ut vår WC stol eller någo annat mystiskt. Tack vare dem måste jag dricka en jätte stark saft eftersom vattnet var avstängt! Jag kunde inte ens tvätta ansiktet, och gissa om det störde mig för jag hade redan smörjt ansiktet fullt med tvål, och måste istället TORKA bort tvålen... Lyckat! men nu måste jag tjila iväg.. MORS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0