Måndagstrött..

Gissa hur svårt det var att stiga upp på morgonen? alldeles galet. Eftersom jag hade glömt min telefon hos I (haha, är verkligen en slarver!) kunde jag inte ha egen väckning. Mamma måste alltså komma int till mitt rum tre gånger, för att jag bara somnade om, om och om igen. I skolan var jag också trött och fick bara nypa mig hela tiden fö att jag inte skulle somna... Men så fort jag fick reda på att As lilla syster bakat henne en chokladfödis kaka (Gud va snällt,alltså!) och att A bjöd på den i korridoren, blev det spring i mig! tyvärr hann jag bara få smaka en liten bit eftersom många andra tydligen också var kaksugna. Nu tänkte jag bara sova och slappa en stund och kanske läsa lite Marie Claire, om jag orkar! På kvällen blir det dans, hoppas verkligen att jag orkar ¨gå dit... men nu ska jag slöa HEJSVEJS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket. Du med :)

2008-08-25 @ 17:04:31
URL: http://tonnes.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha men de låter ju bra det :)

2008-08-25 @ 19:15:42
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0