Skrämmer upp S..

Ja nu just underhåller jag mig med att skrämma livet ut ur S som imorgon skall ta piercing i naveln, haha. Man KAN ju faktiskt få den på fel ställe så att levern blir inflamerad och man dör... Men då är man ju iallafall snygg när man blir begraven, man kan ju önska sig en för kort T-skjorta iallafall, så att den syns när man ligger i kistan menar jag. Nej, men det är ju faktiskt jätte snyggt, skulle gärna själv vilja ha också men det blir nog aldrig av. Kanske jag skrämmer upp mig själv istället för henne. Men jag önskar dig S iallafall lycka till och du kan ju ivärsta fall ännu avboka (fast om du gör det blir jag ju sur, ja VILL vara med på din begravning) KRAM

Kommentarer
Postat av: sandra



tacktack.. :D

2008-08-25 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0