hösthösthöst

buhuuuu.. Nu är det faktsikt så att hösten har kommit påriktigt! Jag som ännu trodde att det var sommar (nästan iallafall)
Men egentligen skall man ju tänka positivt, det bli massvis med härliga svamprätter och myskvällar. Dessutom kan jag dricka kakao och äta kex hur mycket jag själv vill, och ha hösten som ursäkt för mitt lilla svullande! Ja och så kommer ju höstmodet också! Härliga yllekreationer och mysiga knästrumpor och mössor att gömma sig i, och för att inte glömma det viktigaste, MIN FÖDIS! Härligt! om exakt tre veckor fyller jag femton, och kan hova in en massa härliga presenter! Jag har redan klottrat mina vänners kalendrar fulla med påminnelser att de skall ordna en överrasknings fest till mig. Bland annat att de skall hyra limousin och inhandla en massa champagne och en stor lägenhet för mitt enorma (överrasknings) party. Ja och vad gör det att jag själv har planerat allting, dom kan ju ta hand om kostnaderna istället?


Bilden är från Matthew Williamsons höst kollektion 2008
Härliga färger inte sant?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0