Money makes the world go around

Varför varför varför skall allting alltis handla om pengar? Just nu för tillfälle äger jag ca. 3,8 euro (motsvarar typ 38 kronor)
och detta skall jag klara mig med en och en halv månad framåt! det utgör alltså lite på 60 cent per vecka, alltså typ 8,5 CENT per dag! Vad får man med det? inte ens en slikkepinne? Nej. Så jäävligt irriterande! Jag menar varifrån skall plötsligt en minderårig få så mycket pengar som hon/han behöver, jobb får man inte så lätt alls och att tjäna på sin blogg..? Tjaa.. inte något för mig, jag bloggar ju bar för skojs skull! men varifrån skall jag då få pengar? Ingen aning!
Barnvaktning skulle absålut vara idealjobbet men ända problemet är ju att ma inte drar ut barn från bakfickan sådär bara, typiskt! Vari helsike skall jag då hitta pengar ifrån, inte ens min otroligt hjälpsamma mamma har svret på den frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0