Vad jag kommit fram till idag.. eller vad jag inte kommit fram till

Tja skolan är nu allttid skolan.. men faktum är att jag sneakyt lyckades slingra ut mig från alla (o)nödiga franska uppgifter och hitta alla kontroller i orienteringen på gymppan- utan att fuska (nästan iallafall)! Så att vi sen hade tid att fläska oss och ta en kaffe hemma hos mig på lektionstid... Dessutom har jag lyckats skaffa mig en nyckel så att vi kommer in i scoutlokalen. Visserligen lyckades jag också inhibera vårt möte p.g.a att jag inte trodde att jag skulle kunna fixa nyckeln, vilket också var lyckat! Dessutom har jag lyckats med att nästan destroya hela datorn med att mixtra lite med alla sladdar och så... så ja som ni ser har jag lyckats med en hel del! Ja just det- jag lyckades även dränka hela bildsalen med terpentin!

Haha.. Min dag börjar  kankse likna Nemis lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0